Nová Stavba do hry
Diskuse > Projekty > Nová Stavba do hry
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30
Já bych řekl, že ve hře ekopolis chybí motocyklová dráha.Protože, kdo má rád motorky tak může jít závodit.Může se tam taky někdo zabít nebo zranit.A tak trochu více z historie BMW v královské kubatuře: Vůbec prvním jezdcem, který za BMW bodoval v nejsilnější kubatuře závodů Grand Prix, byl v roce 1952 Hans Baltisberger, jenž skončil šestý v Solitude. Jen pro úplnost, Hans Balitisberger byl později továrním jezdcem NSU a bohužel zahynul u nás v Brně při závodě dvěstěpadesátek 1956 - viz povídka "Smrt pana Baltisbergra" od spisovatele Bohumila Hrabala.
|
Cukrovar je továrna vyrábějící cukr.
V ČR a dalších státech Evropy se cukr vyrábí z cukrové řepy, jinde pak z cukrové třtiny či jiných plodin. Na území dnešní ČR se v minulosti vyráběl i cukr z dovážené cukrové třtiny.Pskytuje lidem práci a je i užitečná .
|
Kosmodrom by byl dobrej.
Modrá +5, Zelená -2, Červená +3, a bylo by k tomu dobré znečištění
Obrázek by se dal nakreslit :-))
Aspon by pak mohl byt ekopolis i na jinych planetach! :-)))
Laboratoř taky senza.
Modrá +0, Zelená -4, Červená+4
Nove technologie čekají :-)
MHD
Modrá +3,Zelená +0,Červená+0
|
Zdravím,
můj návrh je, že by jako zelená stavba byl útulek pro zatoulané zvířata.
|
Do hry Ekopolis by jsem přidala: Koněspřežnou dráhu (koňku)
Koněspřežná dráha (koňka) byla předchůdcem dnešních železnic a elektrických tramvají. Jednalo se o vozy tažené po lehkém železničním svršku koňským potahem. Byly budovány počátkem 19. století po celém světě. Na českém a rakouském území byla takto vybudována v roce 1825 dráha České Budějovice–Linec, první veřejná železnice na evropském kontinentě. Na území tehdejší rakouské monarchie v té době existovalo již několik soukromých koněspřežek - ve Štýrském Hradci byla koněspřežná dráha pro dopravu rudy postavena už v roce 1810. Další významnou koněspřežní železnicí na českém území byla pražsko–lánská dráha, zprovozněná v úseku Dejvice–Kladno roku 1830.
Hlavní myšlenkou bylo snížení dopravních nákladů. Kůň byl po kolejích díky snížení jízdních odporů schopen utáhnout mnohanásobně těžší náklad, než na formanském voze.
Éra koněspřežných drah ale trvala jen krátce a ještě v první polovině 19. století byly vytlačeny parostrojní železnicí.
V městské dopravě se koněspřežné tramvaje uplatnily v druhé polovině 19. století, nahrazeny byly parními a později (na přelomu 19. a 20. století) tramvajemi elektrickými.
|